Att va populär kan va jobbigt

Startade dagen med att köra Liam till skolan, sen hem en sväng innan det va dags att köra Robin. Sen var det lugnt här hemma men nu börjar logistiken snart igen.... Liam ska hämtas på skolan, sen hem och lite senare är det utvecklingsamtal för Robin. Efter det ska jag hämta upp Wilma som ska ha skjuts till sin träning...förhoppningsvis klaffar det bra annars får vi åka hem en stund innan hon ska till träningen. Mycket körande idag ;)

I går hade jag utvecklingsamtal för Liam, det är en stolt mamma som skriver nu :)

Allt va bara bra men han har ett litet bekymmer i skolan...han är väldigt populär bland tjejerna vilket kan bli lite jobbigt ibland tydligen...haha. Såna bekymmer!! ;) Fröken sa till Liam att han får säga till henne om han tycker det är för jobbigt så får hon prata med tjejerna...hon har själv sett att det kan bli lite mycket ibland med alla tjejer som ska jaga han osv. Och när han va sjuk i en vecka hade det vart väldigt mycket prat om Liam och de hade ritat bilder av Liam. De är ju för söta :)

Tänk att det kan va ett bekymmer att va populär bland tjejerna :)

Pratade med Liam om detta efteråt och så här löd samtalet:

Liam: Jag ska aldrig ha någon tjej

Jag: Men när du blir stor kanske du vill ha det

Liam: nej, när jag blir stor ska jag och Noel bo ihop, vi ska ha massa djur.

Jag: Men det kan ju va bra att ha en tjej ändå, hon kan ju hjälpa dig

Liam: Nej, vi ska bo i USA

Haha...ni förstår att Noel är hans bästa kompis va?! Och de båda älskar djur :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur att inte bella kan läsa, det hade krossat hennes hjärta haha!

2011-10-19 @ 13:21:10
URL: http://yohannnag.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra