Heldag med ny chef

God Morgon

Bästa dagen på veckan :)

I dag kommer lilleman hem igen...JIPPI!!!!

Men innan jag får träffa han så har jag en heldag framför mig med mina kollegor, vår nya chef och två andra arbetsgrupper.

Kan ju bli spännande, sist vi träffade vår nya chef så va det ju inga glada miner och hon gjorde sig inte direkt populär när hon presenterade ett förslag på nytt schema för oss ;) Det schemat ligger nu i papperskorgen!

Anledningen till att två andra arbetsgrupper ska vara med är att hon är chef för dom med och meningen är väl att man ska kunna börja samarbeta på något sätt.

Hon är även chef för ett annat ställe...men den personalen ska inte vara med idag. Tycker de är lite fel, visserligen är det ett särskilt boende och det är väldigt svårt för ny personal att bara komma dit och jobba. MEN....personalen kan ju ändå ha utbyte av att träffa annan personal anser jag.

Kan undra om vi blir bjudna på såna här idag nu när kommunen ska spara!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra