Kanelbulle och besparingar!



Hade ju en heldag med chefen, kollegor och 2 andra arbetsgrupper idag. Blev bjudna på lunch och fika trots kommunens besparingar ;)

Eftersom det är kanelbullensdag idag så hoppades jag på en god kanelbulle till kaffet.....



Tror ni att vi fick det?

Nix...istället fick vi ett litet wienerbröd :)



Tur att Liam påminde Fredrik idag om att det va kanelbullens dag så han va så snäll så han köpte stora goda kanelbullar till familjen :)

Men jag ska inte klaga på kommunen, vi fick ju iaf båda lunch och fika. Förra gången jag va på utbildning så hade vi blivit lovade fika men ngn dag innan fick vi mail om att de var tvugna att dra in på det pga alla besparingar så vi fick köpa fika själva.

Helt ok för mig men då tycker jag inte chefer och andra högre tjänstemän ska sitta och trycka i sig fika gratis heller när de har möten osv.!


Kommentarer
Postat av: bella

Hej där! kolla in min blogg om livet som modell i New York City och länka gärna:)!

Hoppas du får en underbar dag, puss & kram

2011-10-05 @ 04:42:57
URL: http://belladavis.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra