Måndag morgon i sjukstugan

God Morgon

Trodde ju i går att det va på väg att vända för lilleman men inte då, febern steg under dagen i går och hostan sitter fortfarande i så han är fortfarande hemma. Vid halv fyra i natt väckte han mig, hostmedicin och alvedon. Tempen på morgonen låg nu på 37,8...håll tummarna nu för att den går ner under dagen.

I morgon har jag APT på jobbet och Johanna skulle passa Molly åt mig, nu vet jag inte hur jag ska lösa det. Verkar som jag får hoppa över det vilket är lite dumt då en person ska komma och prata om vår nya brukare som jag är kontaktperson åt, känns som jag inte kan missa det :(

Börjar bli väldigt enformigt och tröttsamt att vistas innanför dessa väggarna, ska se när Robin kommer hem idag om jag kan ta en liten promenad med Molly. Måste ner till kontoret och även växla några ord med chefen.

Har ni ngt bra förslag på vad man kan hitta på när man är hemma?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra