Mycket att skriva....

Har egentligen massa att skriva om nu men har inte ngn riktig ork :(

Jobbade dygnet igår och kom hem i morse, var hemma en timme innan det va dags att bege sig iväg igen för möhippa (mer om detta en annan dag). Vid 17-tiden lämnade jag de andra för att bege mig hem till familjen. I morgon är det dags för jobb igen.

Nu ser jag bara fram emot att få i mig lite att äta och sen bädda ner mig i soffan och kolla på en bra film.

Det händer mycket spännande just nu som jag ska dela med mig av här i bloggen de närmaste dagarna :)

Önskar er alla en riktigt härlig lördag kväll nu!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Spännande =)



Sv. Jag skrev till Pågen för något år sedan och undrade hur jag skulle göra för att bli med i deras testpanel och nu för ett par veckor sedan fick jag svar där de undrade om jag fortfarande var intresserad av att vara med.

2011-10-29 @ 20:43:30
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra