Natten

Nu är det natten för mig, borde vart det för längesen :)

Molly har sovit lite dåligt vissa nätter nu när hon är förkyld så det är bäst att passa på att försöka få lite sömn medans man kan. I går jobbade jag ju dygnet så då sov jag på jobbet, vi hade ganska mycket att göra så jag kom i säng väldigt sent men sen kan jag lova att jag sov som en stock!!

Lite sömn nu för att skaffa energ för att leta jacka i morgon...måste verkligen ha tag i en ny jacka. Tänkte kolla om jag kunde hitta ngt att ha på mig när vi ska på bröllop i november med.

Sen är det ngt annat spännande i morgon med, har inga höga förhoppningar men håll ändå tummarna i morgon ;)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Aurora

Värmen är på väg tillbaka så de tunna jackorna kan säkert användas nästa vecka också. Hoppas den lilla damen är på bättringsvägen. Kram

2011-10-22 @ 07:47:46
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra