Ny soffa

Blev en tur till möbelaffären igen, ny dyna är beställd och även ett nytt överdrag till en annan dyna :)

Ångrar verkligen inte att jag köpte min soffa här i Kinna även om jag hade kunnat löpa en liknande billigare någon annan stans.

Dom tillverkar sofforna så man kan lätt beställa endast en ny dyna eller överdrag till en dyna om det skulle behövas.

Nu behövde jag en ny dyna eftersom vi ska ta bort devanen så det blir en vanlig hörnsoffa.
Ett nytt överdrag beställde jag för att det har blivit ett litet hål i den ena dynan hemma, när jag väl kom hem kom jag på att jag skulle haft ett överdrag till...typiskt:(

Priset blev totalt ca 750 kronor, helt ok enligt mig :)

Nu måste jag hitta ett nytt rumsbord med för det jag har haft blir för litet.

Bara att börja leta.... Och försöka sälja det jag har nu. Lägger ut en bild på det ngn dag om ngn skulle va intresserad :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra