Onsdag

God Morgon

Trots att de två största barnen somnade sent i går va det inte så svårt att få upp dom idag, lillan däremot va uppe vid 5:30 och åt och sov sen till kvart över åtta. mamma kom över och oassade Molly medans jag körde de stora till skolan.

Idag fick Liam visa sin skola för sin storebror med, det tror jag att han uppskattade. Trots att dom mest kivas så finns det mycket kärlek mellan dom :)

Vad händer idag då?

Liam ska med en klasskompis hem efter skolan och ska inte hämtas innan 16 så jag har många timmar på mig att hitta på ngt :)

Fick aldrig bakat häromdagen så kanske jag skulle ge mig på det, fick förslag på chokladbollar eller cupcakes men så hittade jag ett recept på marshmallowsmuffins som såg lite spännande ut, kanske man skulle testa det. Har nog allt hemma till det med...fast jag måste ändå till affären idag kom jag på så det spelar ju ingen roll vad jag bakar egentligen...hehe

Min lista idag alltså består av att handla och baka, ikväll har jag tvättstugan med.

Måste kolla lite planering framöver med...på lördag tänkte vi ägna tid åt de större barnen och åka till Leos lekland i Borås, då ska vi lämna bort Molly i flera timmar...det är nog första gången vi lämnar henne en längre stund. Det är "moster" Linda som ska ställa upp som barnvakt.....tack vännen!

Sen har chefen lagt in ett APT på tisdag förmiddag som jag inte vet riktigt hur jag ska lösa...behöver alltså en barnvakt under tiden mötet är (8:30-12). Inte lätt att fixa när alla jobbar...Fredrik har månadsmöte på jobbet och kan inte va hemma.

Mer FP ska ansökas om på försäkringskassan, ska skriva på nya papper om min föräldraledighet. Har tagit ut tider jag ska jobba mellan 16 okt och 30 okt, det blev ca 70% de veckorna. Anledningen att jag inte kan få reda på längre fram är för att det är schemaändringar på gång.

Långt inlägg....undra om ngn orkade läsa allt babbel ;)

Mycket i huvudet just nu som ni säkert förstår :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra