Efter ett dygn på jobbet

I söndags gick jag på och jobbade mitt första hela dygn på jobbet, det gick bättre än vad jag hade trott. Kanske berodde på att vi hade endel att göra och jag hade mycket att ta igen efter ledigheten.

I går hade vi APT och sen hade jag möte angående en ny brukare så jag slutade inte innan kvart över två, i vanliga fall slutar vi runt ni när vi jobbat dygn.

Så ni förstår kanske varför det inte vart några uppdateringar här på bloggen ;)

Har mycket att tänka på just nu med, mycket planering som ska lösas...känner mig väldigt förvirrad om jag ska va ärlig.

Har en del dagar med som jag skulle behöva barnvakt här hemma några timmar för att få ihop allt, måste sätta mig med allt i kväll och se hur jag kan få i hop det.

Nu har lilla Molly vaknat så det är dags för mig att kila...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra