Inte kul att va sjuk...

Det är sällan jag blir riktigt sjuk men nu har jag blivit det...feber har jag med! Hatar det!

Att va sjuk samtidigt som man har en dotter på snart 6 månader är inte alltid så lätt men det har ändå funkat bra under dagen, men nu har nog febern gått upp igen och jag känner mig riktigt risig :(

Men som tur är har jag nu fått avlastning med Molly så jag kan bädda ner mig i sängen, hoppas på att jag känner mig lite bättre när jag sovit en stund. Måste verkligen ta mig till affären idag...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra