Klickat hem



Denna jumpsuit hittade jag på H&M

Har letat mig fördärvad efter en dress till Liam i storlek 128, det verkar va hopplöst att få tag på.

Hittade iaf denna och den skulle ju kunna passa en kille i färgerna, men naturligtvis fanns det inte stl 128 så jag beställde 134. Hoppas nu bara inte att det blir alldeles för stort!

Hade helst velat ha denna som Kapp Ahl fått in



Men minsta storleken är 134/140 och den hade blivit megastor för lilleman.

Finns det verkligen ingenstans att få tag på såna här dressar i storlek 128?


Kommentarer
Postat av: Petra

Den var inte stor i storleken så det går nog bra. Köpte en stl.170 till mej men den var så liten att jag inte kunde lyfta på armarna....Så han behöver nog en 137 för den ska jag vara bösig ;)

2011-09-16 @ 06:33:47
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra