Ny chef

I morgon ska jag träffa min nya chef för första gången :)

Fast hon är inte min chef innan den 1 oktober, ska iaf höra med henne lite om hur jag kan lägga mitt schema framöver. Har väl tänkt fortsätta jobba ca 50% året ut så får vi sen sen hur jag gör.

Sen ska jag ju va schemaadministratör med...visst låter det lyxigt ;) hehe...kan lova er att det är inte så lyxigt. Det ska bli kul och spännande men antagligen får man ta endel skit med och det är ju mindre kul. Måste iaf kolla endel saker gällande detta som jag inte riktigt förstått, för om det är som jag tror så känns det som att en del av min tjänst kan avsättas just för detta...

Förhoppningsvis får jag lite klarhet i allt i morgon.

Och i morgon kväll ska jag jobba igen, skulle egentligen jobbat dag men eftersom verksamheten behövde mig bättre på kvällen så flyttade jag min tur. Duktig jag är va ;) (och för våran del blev det bara bättre för då kan Fredrik åka in och jobba några timmar )

Nu ska jag fortsätta knappa på mina tangenter här en stund så jag lär mig datorn...




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra