Presenter :)

Dagen startade med att mamma kom över i morse och gratulerade mig (fyller i morgon men jobbar dygn då)

Detta fina Humanity armbandet fick jag av henne och min lillebror :)
Älskar det!



Fina rosor fick jag av älsklingen och barnen....



Och så fick jag en Sony VAIO

En vit!!!





Gissa om jag är lycklig nu?? ;)

Min laptop som jag haft har börjat krångla rejält så jag behövde verkligen en ny, nu ska man bara lära sig hur den funkar med för den skiljer sig lite från den jag har nu. Måste flytta över massa från min gamla dator till den nya med så det är lite att göra men det ska bara bli kul :)

Har även fått presentkort av Fredriks mamma och Fredrik bröder m.familj :)

Tusen tack för alla fina presenter jag fått!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

hej, lite sent, men tänkte köpa en sådan data. vad tycker du om den ? är den bra, ? är den mer silvrig än vit ?



skulle uppskatta svar :D

2012-01-07 @ 23:33:22



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra