Sjuk?

Är du sjuk?

Tycker att alla mer eller mindre har vart/börjar bli eller är sjuka. Det är väl såna tider nu antar jag.....

Själv så känner jag mig lite halvtaskig nu ikväll, fryser och har en sån där obehaglig känsla i kroppen som kan komma smygandes innan man får feber.

Har inte tid att va sjuk nu....i morgon ska jag ju jobba så tills på onsdag får jag allt hålla mig frisk :)

Ska ta mig en kopp varma koppen nu och försöka få upp värmen lite.

Tror jag löst mitt lilla problem med låsta inlägg med :)
Mina låsta inlägg kommer ni att hitta här

Funkar det så kommer ni inte kunna komma in på sidan utan att uppge lösenord, vet inte riktigt hur jag ska göra än men det kan hända att jag kommer ge ut det åt vissa läsare ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Är jag en viss läsare ;)

2011-09-20 @ 05:48:01
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra