Tisdagen som försvann

I vanliga fall brukar jag tycka att tisdagar är den tråkigaste dagen på hela veckan men inte idag....

Dagen har gått i ett....

Jobbade i dag, jättekul men mycket ny info att ta in, massa mail att kolla igenom och så fick jag lite glada nyheter :) Men i hop med de goda nyheterna så rörde det i hop sig lite, redan på torsdag måste jag va på ett möte...och Fredrik jobbar. Inte lätt att ordna barnvakt åt en 5-månaders bebis... men Johanna är som vanligt min räddare i nöden!

Så på torsdag ska Johanna och Klas få känna på hur det är att va tvillingföräldrar ( de har ju en liten dotter som är född samma dag som min lilla Molly)

Förrutom jobb idag så har det vart läxor med Liam och brottningsträning, hann bara hem och vända i princip innan vi va på språng igen.

Har egentligen massa papper som ska fyllas i nu med men känner att jag inte orkar det idag så det får bli morgondagens projekt.

Molly va på 5-månaders kontroll på Bvc idag med och fick spruta, hon va jätteduktig och hade bara vart ledsen efter andra sprutan. Det va Fredrik som va där med henne idag.
Berättar mer om det i morgon.

Nu blir det nog nattning för min del så jag orkar upp i morgon bitti, hoppas jag kan sova i natt bara för det blåser verkligen storm ute :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli spännande på Torsdag :)

2011-09-06 @ 22:51:37



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra