Torsdag

Har haft en jättehärlig dag tillsammans med lilla Molly

Vart hemma och myst och busat, och var sen nere i byn en sväng och kikade lite och tog en fika med X som jag är kontaktperson till. Handlade faktisk 2 plagg till mig själv, känner att jag egentligen inte hade råd men jag behöver verkligen kläder.

Va på försäkringskassan med men de kunde inte hjälpa mig, istället har de bett att ngn handläggare som jobbar med FP ska ringa mig. Lite krångligt nu när jag ska börja jobba då vi har endel pass på 21 timmar.... går inte in på det här för det är ändå så rörigt.

Har även fixat klart Mollys barnstol så nu kan hon sitta med oss vid matbordet :)

Ska se om jag kan få fram lite kort på shoppingen och stolen innan jag bäddar ner mig i soffan


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra