Barnarbete

4 större barn hemma och lilla Molly och ett stort hem som behöver skötas, det är inte alltid så enkelt.

Efter jag hade fixat middag och röjt undan efter den tänkte jag att jag kunde fått plockat undan lite mer, bad de 4 större barnen leka med sin lillasyster men när jag kom hem i vardagsrummet satt alla i soffan och var mer intresserad av tv och mobiltelefoner så naturligtvis blev jag irriterad :( de bad om ursäkt och jag sa att vi kunde byta, jag leker med Molly och de fixar allt annat :)

Det va nog inte så intressant så jag gick ner i tvättstugan, när jag kom upp igen satt alla fortfarande klistrade i soffan :(

Ok, dags att sätta barnen i arbete :) men nu är de snart klara så jag måste komma på ngt mer de kan fixa åt mig :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra