En solig påskafton

Det verkar som att den vita påsken kommer att försvinna...härligt :)

Solen har kikat fram och humöret är på topp...och så hade jag en underbar älskling idag som skulle få ha sovmorgon men istället lät han mig få sova....igen :)

Antar att han inte gillar mitt humör när jag inte får sova ordentligt, och så va jag ju lite irriterad i natt med :(
Eftersom han skulle få ha sovmorgon hade jag bett han att ta Molly på natten om hon krånglade, och naturligtvis vaknade hon ett par gånger...men intre vaknade Fredrik...så jag blev ju väckt och fick ta det ändå, men tillslut väckte jag han och sa att han får ta det. Tänk om jag kunde sova så gott med....

Nåja, natten är över och jag har fått sova ut så det är bara att va nöjd nu :)

En liten sväng till kinna blir det sen, födelsedagspresent till William som fyllt 8 år ska inhandlas och sen ska vi hämta hem Robin så vi har hela familjen samlad igen!

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Önskar dig & din familj en riktigt GLAD PÅSK !!

Kram

2012-04-07 @ 12:19:21
URL: http://mimzzan.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra