Lämnat lillan på dagis själv för första gången

Vi är nu inne på andra veckan av inskolning på dagis och meningen va att jag igår skulle gått ifrån en stund och lämnat henne själv där men då tröttheten kom väldigt tidigt på henne så funkade det inte. Idag planerade vi om med tiderna om när jag skulle gå därifrån och det funkade jättebra när jag gick, sa hej då och hon vinkade till mig och satt snällt i knät på fröken och bläddrade i en bok.

Nu får vi hålla tummarna på att det kommer funka så hon inte blir alltför ledsen, antar att hon alldeles strax kommer bli ledsen av trötthet så jag hoppas att hon somnar där en stund.

Får väl se hur det kommer funka....

Själv så tänkte jag sysselsätta mig här hemma med städning :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra