Sånt här gör mig upprörd

Detta kunde man läsa på bt.se idag





Att gömma droger på kyrkogården kanske var smart av dom men sånt gör mig upprörd, kyrkogården av alla ställen!!

Ryktena om dessa personer har funnits länge och jag tror nog polisen vetat vad dom höll på med men inte kunnat sätta dit dom, även om det är trevliga killar och jag känner dom så kan jag ändå säga att jag hoppas dom får ett långt straff.

Folk som köper droger gör visserligen ett eget val men om folk inte hade sålt till dom så hade kanske fler klarat sig från att hamna i missbruket. Finns säkert många åsikter kring detta men jag står för vad jag tycker, har man förlorat ngn nära pga av narkotika så är man bitter och känner mycket ilska mot sånt här.

Tyvärr så kommer det ändå fortsätta att finnas möjlighet till att köpa droger i kommunen men om detta kan göra att tillgången minskar lite iaf så är det jättebra tycker jag, och förhoppningsvis är detta bara början från polisens sida när det gäller att sätta dit de som säljer.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra