Förslag på 1-års presenter

Snart blir Molly 1 år!!

Tiden går alldeles för fort :(

Men nu skulle jag behöva lite förslag på bra presenter till en liten tjej på 1 år :)

Hon älskar böcker så det kommer hon naturligtvis få och så ska hon få en docka av mig och Fredrik sen vet jag inte mer....

Kan va bra att ha lite förslag också på saker när folk frågar vad Molly önskar sig :)

En sak som redan står på Mollys önskelista är en gunga som vi kan hänga ute, sen är jag väldigt förtjust i Fisher Price leksaker :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sådan där aktivtetsbord med ljud m.m. tipsade min kompis om det till sin dotter i ett års present uppskattat:)

2012-03-02 @ 20:51:02
URL: http://bampifoton.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra