Måndag och ny vecka

Ännu en ny vecka, en ganska lugn vecka framför mig (tror jag).

Liam kommer hem i morgon och då är det träning för hans del...och på tal om träning så var han och tävlade i brottning i går

Och min lilla kille tog GULD :)

Han hade vunnit alla matcher på fall, inte så överraskande för även om han är liten så är han otroligt envis och stark. Han han väl fått ett grepp om motståndaren och fått ner dom på mattan så släpper han inte taget om dom och är väldigt duktig på att hålla dom kvar där :)



Åter till veckan...på onsdag är det jobb för min del och det är väl det enda jag haar inplanerat än så länge.

Har även fått fram alla Mollys urväxta kläder som jag tänkte sälja av på loppis eller tradera.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra