mandelmjöl, macarons och cake-pops

Tänkte jag skulle ge mig på att testa att baka macarons någon dag och då behöver man mandelmjöl, känner inte för att stå och mala det själv så nu har jag beställt det från nätet :)



har ni testat att göra egna macarons någon gång?



Passade även på att beställa lite saker från tårtdecor, vi har ju några födelsedagar framöver så några tårtfyllningar beställde jag som kan va kul att testa. Köpte även pinnar så jag äntligen kan testa att göra cake-pops...det kommer nog barnen gilla :)


Kommentarer
Postat av: Sisse

Vill du inte vänta så finns mandelmjöl på mm också :) har faktiskt lchf cookies i ungen alldeles just nu gjorde på mandelmjöl :)

2012-02-05 @ 13:06:09
URL: http://www.sisse.devote.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra