Mysdag med lillan

En härlig hemmadag med lillan, inga måsten men ändå har jag fått gjort endel.

Fick besök en stund med och under tiden som vi fikade fick dammsugaren jobba lite, ganska skönt med en självgående dammsugare faktiskt ;)

Lillan sover nu och jag tror jag ska lägga mig jämte henne en stund innan vi får besök igen, sen måste jag tyvärr ge mig ut i kylan för att åka och handla lite. I kväll ska jag testa att laga ngt jag aldrig gjort innan, spännande :)

vad hittar ni på denna dag i kylan?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra