Dags för städning

Ska alldeles strax bege mig till huset för städning, förhoppningsvis får jag klart Liams rum, Mollys rum, vårat sovrum och toaletten uppe. Hinner jag så tar jag hall uppe och trappa med, fast det kommer jag ju få städa om men det är ju skönt om man fått gjort grovstädningen.

Ett extra plus är om vi även hinner plocka ordning bland alla saker i vardagsrummet och kanske skruva ihop ngn möbel :)

Men innan jag ska till huset ska jag lämna Molly hos Johanna och så tar jag med mig Ewe till huset som har erbjudit sig att hjälpa mig idag....toppen :)
Blir så tacksam för all hjälp vi kan få för vi har inte haft så mycket hjälp :(

Men min vän Petra har hjälpt mig måla en dag, Nine har hjälpt mig med målning en dag med och Fredriks bror har hjälpt han med lite bygge i källaren en dag och Johan har hjälpt Fredrik med och kommer även på söndag.

TUSEN TACK TILL ER!!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra