En stor dag för barnen

Nästan en vecka har vi bott i huset nu men barnen (Liam, Wilma och Lasse) har inte vart här än, de kommer idag :)

Det blev en sen kväll i går för att göra klart det sista på barnens rum. Hoppas dom kommer gilla sina nya rum. Lite småsaker kvar att fixa bara och så måste jag köpa en liten lampa till ett av barnen idag ocjh en fåtölj ska hämtas idag som en av dom ska ha med :)

Vi har kommit i rätt bra ordning men det står lådor kvar som inte är uppackade och saker ska sättas upp på väggar osv. men vi tar lite efter hand. Nu har vi fått höjt värmen med så nu är det mycket skönare här, ser fram emot när tvättstugan blir klar med :)

Har massa ärenden att fixa innan jag hämtar Liam idag, ska bl.a lämna in nycklarna till min gamla lägenhet.

Längtar såååå efter Liam nu...ska krama han i massor sen!!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra