Fredag den 13:e

Otursdag?

Nää...har aldrig märkt av det tidigare men vem vet? Dagen har ju precis börjat ;)

Idag har jag en del på agendan, ett besök till banken ska hinnas med och så ska jag köpa en bit vaxduk och några fästen som saknas till köksluckorna.

Vi har alltså fått hem köksluckorna nu och det blev verkligen jättebra, nu ska de bara sättas upp med och det hoppas jag blir gjort i helgen :)

Sen ska ett besök hos syster hinnas med då Robin är i stort behov av att få klippa sig. Och kanske det roligaste idag....svärmor kommer med mina köksgardiner, Liams gardiner och draperiet till våningsängen :)
Och detta ska vi sätta upp idag :)
Jippi!!!


Ska försöka packa med men vet inte riktigt vad jag ska packa :( Måste hämta hem mer flyttlådor med.

Renoveringen i huset går framåt, Robins två rum är nästan klara men tvättstugan kommer inte hinna bli klart tills vi flyttar in tyvärr :( Detta beror ju på att rörmokaren har inväntats hela tiden, han va där i går och har lovat att komma på lördag och göra klart det sista.

Hinner inte med bloggen så mycket nu och har egentligen massa bilder att visa er men ni får vänta ett tag till ;)

Ha en riktigt bra fredagen den 13:e!!

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra