Renoveringen

Det går framåt :) 

I Wilma och Lasses rum har det kommit upp väggar som ska dela av rummet (inte riktigt klart)

 

Robins allrum är målat, badrummet är färdigmålat (bara elementet kvar). Våningsängen är målad och databordet är målat en gång.

Det händer massa hela tiden nu fast det är mycket småpill.

I morgon blir det vilodag från huset och istället får jag väl försöka packa lite. På onsdag ska vi nog hämta köksluckorna så förhoppningsvis kan pappa hjälpa oss i helgen att montera dom :)

Till helgen bör jag även kunna få ordning på Liams rum, säng och databord på plats, kanske gardiner och även börja skruva ihop hans förvaringsmöbler.

I wilma och Lasses rum väntar jag på att de ska bli klara med väggarna, sen ska där städas och så kanske jag kan montera lite möbler till dom sen med. Den nya väggen ska m¨ålas med men jag får se när vi gör det och det ska sättas in en dörr med men det blir kanske när vi flyttat in.

Om 12 dagar så sover vi i huset!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra