Glad

Min tankeverksamhet verkar ha gett resultat...positivt sådant med :)

Jag gillar problemlösningar och  matematik, det är ju mycket logiskt tänkande faktiskt bara som behövs.

I lördags började jag klura lite på ett problem som rör vår verksamhet och jag tycker jag fick ihop det rätt bra faktiskt. Men bara för jag fick ihop det så onnebär inte det att jag gillar själva lösningen, önskar faktiskt att man hade kunnat göra på ngt annat sätt...men fakta är fakta och det kan jag inte ändra på.

Skrev iaf ner en utförlig och övertydlig förklaring och fixade ett exceldokument till detta för att vara ännu tydligare...detta mottogs positivt av chefen.

Sånt gör mig glad...jag lyckades och det var positivt. Ska kolla vidare på några andra verksamheter också, och så ska mina tankar presenteras för en arbetsgrupp idag för att se responsen.

Hoppas dom nappar på tanken för det underlättar för alla (arbetsgruppen, schemaadministratörerna och chefen)

man kan säga att det är ett verktyg för att underlätta schemaläggningen, att få en rättvisa inom arbetsgruppen och på så sätt lättare nå fram till en lösning som funkar och att det ska göra att det blir mindre osämja kollegor emellan vid schemaläggning :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra