Söndagsmiddag

Bästa maten är faktiskt vanlig husmanskost tycker jag, vad tycker ni?

Idag ska jag iaf servera baconlindad köttfärslimpa här hemma, trots att det är väldigt enkelt är det ngt jag aldrig gör i vanliga fall. Men häromsistens när jag jobbade så gjorde min kollega detta på jobbet och det var ett jätteenkelt recept.

Blanda köttfärsen med en påse fransk löksoppa och tillsätt en burk creme fraiche

Behöver alltså inte krångla med massa kryddor och oroa sig för att det inte blir ngn bra smak.

Hoppas nu bara att jag lyckas ;)



(Bild lånad från google)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra