Ut i stormen

Fy vad det blåser idag :(

Känns inget vidare att behöva ge sig ut men det är ett måste, en sista födelsedagspresent till Liam ska inhandlas och så måste jag ha lite presentpapper för att kunna slå in presenterna med.

Tårta ska ju fixas i morgon med så lite behöver inhandlas för det med.

I morgon blir det alltså kalas här hemma för Liam med familjen och på söndag blir det kalas med Fredriks släktingar och då är det dubbelkalas...vi firar Liam som fyller 8 år den 20:e mars och Molly som blir 1 år den 29:e mars.

Tiden går alldeles för fort...


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Jag har inte råkat illa ut pga det nu, mer än att jag skäms över mig själv att jag inte gjort något åt situationen när jag märkte det redan då.

Första dejten handlade han saker på kredit och jag reagerade men mer var det inte för jag var förblindad av kärleken. Jag klandrar mig själv idag, att jag fortsatte vara tillsammans med honom, såg ju hans beteende redan då.

2012-03-19 @ 15:17:19
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra