Det gick inte som jag hade hopppats....

Nu behöver ni inte hålla tummarna längre....det hjälpte inte :(

Det handlade om ett jobb jag var intresserad av som jag också hade blivit rekomenderad för, men tyvärr har det beslutats att det ska lösas internt så det sket sig.

Känns lite trist :(

Nu är det ju inte så att jag inte trivs med mitt nuvarande jobb för jag trivs jättebra med det, men detta var en chans att få prova ngt helt annat som ligger mig varmt om hjärtat.

Men men...inget att göra ngt åt. Kul iaf att jag blev rekomenderad för jobbet.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va tråkigt :(

Men skönt att du har ett jobb som du trivs med iaf.

Ha en toppenfin fredag !!

KRAM till dig ღ

2012-05-11 @ 09:33:56
URL: http://mimzzan.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra