Gott och blandat

Vissa dagar är hur lugna som helst medans andra dagar så ska allt hinnas med

Startade dagen med att köra barn till dagis och skolor, efter det blev det APT och det slutade tidigare än vanligt så då hann jag åka in till kinna och spana in lite nya utemöbler till verandan som nu gett mig beslutsångest :(

En sväng in till lindex och handla lite sommarkläder till Molly, sen var det dags att hämta lillan på dagis. En glad tjej som inte alls hade bråttom hem....

In på jysk för att införskaffa en ny klädställning så jag kan packa upp mina sommarkläder, vi har ju fortfarande inga garderober. Sämsta köpet på länge kan jag meddela (eller så kanske det är jag som skruvat ihop eländet fel men det tror jag knappast) Man kunde iaf ställa in vilken höjd man ville ha på den men när jag väl hängde alla mina tre sommarplagg jag ägde så sjönk den ner i botten....

Och på tal om sommarkläder...kanske va några mer plagg än tre men jag är iaf i STORT behov av sommarkläder!

Och Tokmorsan Mira är nog tankeläsare för hon hade minsann lite sommarkläder som hon tyckte jag skulle spana in så helt oplanerat fick jag lite besök i kväll, kolla på kläder och en kopp kaffe och massa tjat...precis vad jag behövde. Tack fina Mira för besöket!

Dessutom har jag och barnen nu planterat lite i våra trädgårdsland, det vi ska försöka få att gro är potatis, morötter, gräslök, plocksallad, salladslök och sockerärter. ( Har inte en aning om vad jag gett mig in på....kan man äta ogräs?

Tvättstugan har haft mitt sällskap i kväll med men nu tänkte jag försöka hinna med att umgås med min älskling med innan jag somnar.... I moirgon är en ny spännande dag :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra