Härliga maj

Solen skiner och värmen är här, för varje dag som solen vart framme så blir det färggrannare i trädgården.

I landen slår det ut blommor lite överallt i alla möjliga former och färger....underbart att se.
Det är ju första våren/sommaren vi bor här så jag vågar inte rensa i landen än för det kommer massa nytt hela tiden, har inte en aning om vad som finns planterat.

Måste ge mig ut och fota lite så kan jag visa er sen :)

Altanbygget är ju igång med och det ska bli så skönt när den är klar så man kan sitta där ute och njuta av solen.


(bild lånad från google)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra