Hemmadag

God Morgon alla söta läsare

Hur gör man en regnig och trist dag till en bra dag tro?

Mys med lillan ska nog pigga upp i det trista vädret i alla fall hoppas jag, sen måste jag tyvärr ge mig ut i regnet för att åka och handla.

I morgon fyller min förstfödda 16 år så jag får nog försöka baka något gott idag. kan inte fatta att Robin redan blir 16 år...vart tar tiden vägen egentligen? Snart slutar han nian och det är dags för att att börja på gymnasiet, det var ju inte längesen som han älskade att sitta med mig och mysa.....

Lite jobb hemifrån tänkte jag hinna med också, lite korkad är jag som lägger massa fritid på jobbet men jag tycker det är kul och så vet jag att det underlättar för morgondagen om jag gör lite hemma redan idag.

Det är alltså 16 veckors schema för 4 verksamheter som jag och en kollega ska fixa i morgon, då ska det göras semesterscheman till vikarier med. Jobbigast är det att se till att alla får ihop sina timmar. Satt med detta i går på jobbet och jag trodde jag skulle bli galen till slut! men vi ska nog få ihop det på något sätt...även om det är lite krångligt så tycker jag det är kul :)
Hjärnan kan behöva lite gymnastik emellanåt ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej söta du !!

Tack för din titt inne hos mig, och för din jättefina kommentar. Kul att du gillar min design på bloggen , jag har inte gjort den själv det har min bloggvän Penny gjort. Hon är grymt duktig på att göra designer.

Ha en underbar onsdag

KRAM

2012-05-09 @ 09:04:59
URL: http://mimzzan.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra