Matlagning

Dags för matlagning....idag kommer Fredrik med barnen och äter också. Inser varje gång att jag har för litet köksbord för att va en storfamilj...hehe. Men det brukar lösa sig ändå :)

I dag blir det iaf potatismos med kött och naturligtvis sås...hehe, vi älskar sås i denna familj ;)

Hoppas att de andra gillar maten med, alltid lika spännande när de kommer hit o äter för de är ju inte vana vid min mat och samma rätt kan man ju tillaga på många olika sätt. Och när det gäller barn så äter ju de helst det som de är vana vid och att prova ngt nytt kan ibland va lite skrämmande :) Men hittils har det gått bra.

Spisen kallar på mig nu!



Tur man har lite modernare spis än denna ;) Fast om jag ngn gång skulle ha hus så vill jag absolut att det ska finnas en gammal vedspis kvar i köket :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra