Övervåld

Läste i markbladet om en händelse som inträffade på juldagen på kinna hotell, efter att ha läst om det inträffade så låter det som övervåld av vakterna och ett "grisigt" beteende mot en tjej.

Tyvärr händer sånt här alldeles för ofta ute på krogar, vakter som använder övervåld och gärna visar upp sina befogenheter. Nu är inte alla vakter sådana för det finns många bra men även många "svin" som jag skulle vilja kalla dom. Så är det även när det gäller poliser.

När jag läste om det inträffade på kinna hotell så tänkte jag just på en särskild vakt och blir inte förvånad om det var han det gällde, det finns just en person som absolut inte borde jobba där.

Jag hoppas verkligen inte att jag råkar ut för såna vakter ngn gång!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du....undra vem det kan vara :) hade ju hänt före jul oxå för Markbladets personal...

2010-01-07 @ 22:56:19
URL: http://metrobloggen.se/Hospetra
Postat av: Anonym

Säger tjejen som knullat kommunens genom tiderna värsta våldsverkae

2010-01-10 @ 05:20:10



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra