Varmt - Kallt

Så var man tillbaks till det här med kylan inne, idag har jag fått tända upp massa ljus för att få värme. Fattar inte vad bostadsbolaget håller på med, för ett tag sedan var det ju väldigt varmt här men så satte de på termostatrar på elementen, men då blev det istället kallt och det dröjde inte länge innan de var här och skruvade bort dom igen.

Sen tyckte dom väl att dom skulle göra ett nytt försök så nu sitter de där jävla termostatrarna på elementen igen och vad har hänt?? Jo, det blir kallt inne!! Och sen ska vi inte tala om hur kalla golven är eftersom det drar överallt....

Inte nog med detta, nu är det ju så att jag och min vän Petra bor på samma område men hon bor i ett annat hus, och nu har hon jättevarmt hemma. Så när jag har varmt så har hon iskallt och tvärtom.....

I morgon är det jag som ringer bostadsbolaget och när jag kommer hem från jobbet så ska de där förbannade termostaterna vara borta på elementen annars ska jag nog plocka bort dom själv på ngt sätt!!


Kommentarer
Postat av: Elinor- nossposs

nu har iaf vi lagom. några 25 grader vill jag inte ha, men inte några 15 grader heller.

Mätte idag på morgonen, vi har sådär 21-22 grader, och nu e jag supernöjd! Varken för kallt eller för varmt!jog hoppas verkligen de håller sig på denna normala temperatur nu.... Förstör nu inte för mig ;) ha ha

2010-01-22 @ 10:18:56



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra