En härlig vecka

Detta ser ut att bli en riktigt bra vecka.....

Tisdag - Ledig men ska på möte angående det projekt jag är med i på jobbet

Onsdag - Flexat ut så jag är ledig, Utbildning Oriflame och sen katalogmöte

Torsdag - Semester, på kvällen ska vi ut och äta med jobbet för att tacka av två kollegor som går/har gått i pension

Fredag - Jobb, sista arbetsdagen med en av kollegorna som nu går i pension

Lördag - Varberg om vädret tillåter med älsklingen

Söndag - Slappadag och ev. lite jobb på kvällen


Kommentarer
Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!

Vad roligt att du är med o röstar =)

2010-05-24 @ 21:02:56
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Godmorgon mitt hjärta. Det kommer att bli en underbar vecka - som redan startat bra! Vill gå upp och pussa dig "hejdå" men rädd att jag väcker dig och lilleman... Älskar dig mer än allt! Puss

2010-05-25 @ 07:31:26



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra