Lördag?

Känns som att det är lördag i dag, fast hade det vart det så hade jag ju vart på jobbet nu så jag är glad att det inte är så :)

Torsdag är det alltså och jag är ledig idag med, idag ska vi ge oss av till varberg för att hälsa på svärmor som befinner sig i husvagnen. Skönt att bara komma ut lite.

I går va vi ju på GeKås och det gick bra. Fick handlat lite bra att ha saker till hemmet, strumpor till Robin, ett linne till mig och så köpte vi lite sommarleksaker till barnen. Var lika bra att passa på eftersom det va ganska stor prisskillnad mot  vanliga affärer.

Vi fick även köpt en liten födelsedagspresent till Lasse som fyller år i sommar.

Fredrik fick shoppat lite t-shirts och en jättesnyg stickad tröja. I bland kan man verkligen göra fynd och hitta mycket kul. Men jag va ute efter en ny väska och en jacka men det hittade jag inte i går :(

Nu dags för kaffe :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra