Skingra tankarna

Bästa sättet för mig att skingra tankarna är att sätta mig att spela ngt idiotspel på nätet, perfekt...man tänker bara på det där dumma spelet och andra tankar försvinner för en stund.

Hur gör ni när ni vill skingra tankarna lite?

Självkänsla är bra att ha och idag visade jag att jag hade ett gott självförtroende när det gäller en viss sak, men när det kommer till en annan sak så är väl inte självförtroendet lika bra.

Hur ska jag kunna begära att andra ska kunna förstå sig på mig när jag själv inte förstår mig på mig själv.....

Mitt i alla tankar som finns nu har jag ett beslut som ska fattas, ett ganska stort beslut tycker jag. 2 dagar har jag på mig....

Vill sova, borde sova....

I morgon kan bli en spännande dag..... då får jag reda på mer om projektet jag ska vara med i...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra