Deprimerande :(



Räkningarna är alltså nu betalda :( Inte kul alls...fick en dålig lön denna månaden med. Nästa blir lite bättre eftersom vi då får våran lönehöjning retroaktivt för några månader tillbaks :)

Ska ju till Gekås idag med och då går det ju åt endel pengar, en overall till lilleman och riktiga handskar till han är ett måste att inhandlas. Födelsedagspresent till lilla Celine är ett måste med och sen ska vi se om vi hittar några julklappar. Lite bebisprylar ska vi kolla på med.

Får försöka dela upp allt som måste inhandlas framöver, fram till jul är det ju altid mycket som behöver köpas och efter jul vet man ju att det brukar finnas lite mindre pengar i plånboken....sen ska man ju gå på föräldrapenning....usch...förlorar massa på det.

Bara massa klagande från mig just nu :(

Ringde min chef med som jag inte fick tag på...semester! Fan....hon ska va ledig nästa vecka så jag måste ha tag på ngn annan chef då för att kolla så jag blir anmäld till utbildningen jag ville gå på. Annars får jag väl maila MAS:en i kommunen och se om han kan fixa en plats till mig :)

Till råga på allt så har jag huvudvärk!

Detta är inte min dag....


Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO - Gravid.

Sv: Ja självklart att jag & Liam kan baka någon dag. Har tänkt baka lussekatter snart eller kanske cupcakes.. vi får ta det någon dag när jag inte har körlektioner eller så :)

2010-10-28 @ 12:35:18
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra