Hjälpsamma vänner och barn

Dagen har tillbringats i huset, det går verkligen framåt nu så jag hinner inte med att uppdatera er men när allt lugnat sig blir det många blogginlägg igen :)

Vännen Nine passade Molly idag så jag kunde ta Liam och Wilma med mig till huset och greja lite. barnen var hjälpsamma och så hade vi Hans till hjälp idag med och han kommer i morgon med :)

Ikväll packade jag lite i köket och då var det Molly som ville hjälpa till, jag packade och hon packade upp ... Haha... Bustjejen!

Är helt slut i kroppen nu och den skriker efter att få bädda ner sig men tyvärr så skriker inte Molly lilla kropp efter det :( Får väl busa med henne lite så hon blir trött....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra