Molly 10 månader

Om 2 dagar är Molly 10 månader redan :)

Vet inte om jag berättat för er om Mollys första ord hon sa....det va KATT :)
På Mollys språk heter det KA

Sötnosen...och favoritleksak är nog hennes kattbok som man kan trycka på en knapp så mjauar det :)

Mamma och pappa kan hon säga med, vinka kan hon men gör det sällan. Då tycker hon det är roligare att klappa händerna.

Kryper i racerfart, reser sig mot allt, tar allt hon inte får...en busig tjej.
I går va lite kul för när jag va hos Nine så satt jag på golvet och Molly ställde sig upp med stöd av mig och sen bara hon släppte som det va helt naturligt för henne så stod hon själv sen i några sekunder....hehe.

image description


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra