Dagarna går fort...

Dagen har gått i ett men nu är det lugna fisken här och jag har tid för lite bloggande och bloggläsning.

Var ju en sväng i kinna med Fredrik o barnen tidigare idag, Fredriks barn skulle köpa julklappar till varandra och det fick dom gjort. Jag hittade en sak med som jag behövde och älsklingen var inte sen med att köpa den till mig, så idag fick jag en för tidig julklapp kan man säga... tack älskling!

Ett glöggset är nu i min ägo ( ett måste i jultider )
Design av Carin Kry

 

Vad tycker ni?

Glömde dock att köpa skålarna till som man kan ha russin o mandel i, får kila ner o köpa det en annan dag. Måste även ha glöggskedar och en slev. Skulle vilja ha några extra muggar men det fanns inte, skulle ni se såna muggar ngn stans så säg till :)

Som ni säkert förstår så fick jag köpt batterier till min kamera idag med så nu passar jag även på att visa pepparkakshuset som Liam, Wilma o Lasse gjorde i går hemma hos Fredrik medans jag va i ullared.

 




Kommentarer
Postat av: Ingela

Det var verkligen ett snyggt glöggset

Me like!

2009-12-19 @ 21:45:44
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra