Glasögon till sonen

Som jag anade så visade det sig att Liam kommer behöva glasögon, min lilla kille...det känns konstigt...det kommer bli ovant att se han i glasögon. Fast det är ju bra att man märkte det redan nu så kanske med lite tur att det rättar till sig med åldern.

Vi ska iaf tillbaks till ögonläkaren en gång till så att de får mäta mer exakt vad han behöver för glasögon sen är det bara för oss att ge oss ut på jakt!!

Någon som har tips om vart man bör gå, ngt ställe som har bra priser och tuffa barnglasögon??

Vet att vissa ställen har så att man kan få två par och betala för ett par...kanske vorde det en bra idé...eller?

Usch....det här kommer bli svårt. Tror jag får spana in hos de tre optikerna vi har i kinna för att se vad de har att erbjuda för barn.

Såna här bågar blir det INTE iaf ( om jag får bestämma ) Ett par svart bågar tycker jag hade vart coolt...hehe...nä...lilleman får faktiskt vara med och bestämma, det är ju ändå han som ska ha dom!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra