Glömde berätta....

Måste bara tala om att min vän Petra har en riktigt toppenmamma :)

Häromdagen fick jag en flaska hemgjord saft av Petra som hennes mamma gjort, både jag och Liam älskar den och det gjorde Fredrik med. Vi har fått jordgubbsaft innan av henne och även flädersaft, och förra året stickade hon raggsockar till både Robin och Liam. Liam fick även stickade vantar :)

Så som sagt...hon är en riktigt toppenmamma som fixar och donar!

ett stort tack till Petra som delar med sig av saften och ett stort tack till Petras mamma för att hon gör så god saft :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra