God morgon

Måndag morgon

Jobbet väntar idag och det känns inte så jobbigt som det kan göra annars på måndagar för jag har ju faktiskt haft lyx och varit ledig i tre hela dagar :)

Fast jag känner mig lite stressad, vill gärna ha gott om tid på morgonen så jag hinner sitta lääänge med mitt morgonkaffe och gotta mig. Men för att få så mycket tid skulle innebära att jag måste gå upp ännu tidigare och det orkar jag ju inte...

Dags att väcka lilleman nu iaf!

Önskar er alla en underbar måndag och stressa inte...det är tre dgar kvar innan jul :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Ska försöka och ta det lugnt och ge sonen en spark i ändan så att han städar sitt rum. Ngn har släppt en bomb därinne.

2009-12-21 @ 08:17:23
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: lilla my

Det samma till dig vännen.Kram

2009-12-21 @ 13:36:02
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra