Handdataspel

Liam tycker det är så kul med såna där små handdataspel, tycker det är ganska bra med så kan man ha med det i bilen om man ska åka lite längre. Har kollat runt lite men inte hittat ngt kul, hade inte tänkt mig ngt dyrt heller.

Idag så kollade jag på tradera lite och då fick jag syn på Gameboy, hade nästan glömt av de spelen. Såg att man faktiskt kan köpa dom väldigt billigt begagnade nu, kanske man skulle satsa på det...vad tror ni?

Sen hittade jag även det gamla Donkey Kong...haha, jag minns själv det spelet och jag tyckte det var skitkul!! Har ni också spelat det en gång i tiden kanske??

 

Har ni kanske ngt sånt här eller ngt annat liknande liggandes som ni vill sälja billigt så hojta! :)


Kommentarer
Postat av: Locklig

Något liknande har min son önskat sej i julklapp nu

2009-12-02 @ 16:58:41
URL: http://locklig.webblogg.se/
Postat av: lilla my

Ja det där gamla donkey kong kommer man väl ihåg,jag kunde sitta i timmar med det. Gubben hade ett PSP för något år sedan men jag fastnade inte vid det som tur är och nu finns det ju så mycket spel på datorn hihi.Kram och hoppas du finner något passande.

2009-12-02 @ 20:54:11
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Marica Rödebäck

Donkey Kong spelet var ju sååå roligt =) Jag hade flera stycken såna handdatorer... med Mario också =)

2009-12-03 @ 16:02:54
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra