Jul på liseberg



God morgon

Robin är vaken och lilleman är hemma, så här är allt som det ska va...förrutom att jag missar Jul på Liseberg idag. Mina gamla kollegor ska idag åka till Jul på Liseberg i Göteborg och sen gå ut och äta, meningen va att jag skulle vart med men eftersom jag inte känt mig bra så åker jag inte med. Känns trist för jag hade verkligen velat åka dit, men ibland måste man lyssna till kroppen och kanske hoppa över de där roliga sakerna. Men jag hoppas de får en riktigt bra dag!




Kommentarer
Postat av: lilla my

Så tråkigt för dig att du är sjuk och missar en sådan mysig dag.Men visst känner man sig inte bra så är det lika bra att stanna hemma och ta det lugnt.Kram och krya på dig.

2009-12-03 @ 11:43:05
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Locklig

Tack Petra!

Hade kollat det så var det på metro men så enkelt var det inte här på blogg.se, fanns inget alternativ att välja här =/

2009-12-03 @ 15:28:23
URL: http://locklig.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra